Cautand Bike Mtb Man

Oradea – Un pic de timp liber…

Aşa că mi-am găsit IronMan-ul de la Oradea.

• Cauta i femeie datand de la ARRAS 2021
  • As I see it, the stages from our CNE national enduro championship are starting to look more like the stages from enduro contests in western Europe with 8 specials and 2 days of competing and awsome trails.
  • Website intalnire de frumosii no tri
  • Am promis că am să fiu cu gândul alături de el şi nu voi dezamăgi echipa, echipa care s-a reformat cu Laurentiu.
  • Oradea – Un pic de timp liber…
  • MTB | Vertical Riding Romania | Page 2

E accesibil şi ca distanţă de casă, şi ca preţ la înscriere. Ironman-urile certificate au nişte scoruri! În plus îl cunoşteam pe organizator — foarte serios şi trecut prin multe concursuri. Cu aşa ţintă e clar că m-am mobilizat. Şi mi-am fixat şi timpi: ideal 1h30min la înot, dar tot ce era sub 2h era bonus, 6h la bicicletă, tot aşa — ce era sub era bonus, să consider bonus tot ce era sub 8h după primele două probe — înot Cautand Bike Mtb Man bicicletă, să alerg ideal 3h30min, maxim 4h; ca timp final să mă încadrez între 11h şi 12h, să fiu cu atât mai mulţumit cu cât eram mai aproape de 11h30min.

Mi-am Cautand Bike Mtb Man şi nişte iepuri buni de la categoria mea, pe care-i ştiam de la concursuri: Vaum Waldemar şi Szikszai Bruno. Dacă reuşeam să recuperez la alergare ce pierdeam la înot în special, dacă nu pierdeam decât puţin sau eram în ritm cu ei la bicicletă, consideram că m-am autodepăşit.

Sfat Achizitie MTB Hard Trail, buget aproximativ RON - Pagina 1 - Forum biciclete - DirtBike

Partea bună e că am încheiat pe locul 17 din 73 participanţi la individual, locul 3 în clasamentul pe ţară al FRTRI la categoria ani am fost locul 4 la categorie — a fost şi un ungur. Timpul meu a fost de 12h28min, ce m-a tras în jos a fost fix unde am crezut că voi Cautand Bike Mtb Man mai tare şi voi face diferenţa — alergarea. Am făcut diferenţa, dar spre negativ… Am avut 1h48min la înot, 6h11min la bicicletă 6h2min fără tranziţii şi 4h28min la alergare.

Am primit şi un premiu de la Club Moving Cluj unde mă antrenez — mulţumesc, am dat luna de acces gratuit la un bun prieten din copilărie! N-am avut timp să pregătesc câteva imagini. Ce a mers bine şi ce nu? Până când a fost bine şi ce am greşit?

Race Report: Era cât pe ce să rămân corigent la Geiger! | FreeRider

Puteam să fiu ceva mai rapid, dar mi-am dat seama pe urmă, la Tarniţa. În orice caz am terminat fresh. Am înotat mai mult de 3,8km, cam 4,5km. Balizele mai depărtate nu le vedeam şi am luat repere greşite — concurenţi din jur, care nu înotau prea drept şi mă mai şi ciocneam.

Discutate recent

Apoi mi-am luat ca repere grupuri de înotători de la … orizont. La bras înainte nu aveam astfel de probleme de orientare, dar şi atunci trebuia să evit înotătorii de crawl care îmi tăiau calea în viteză înotând în direcţii numai de ei ştiute. Am terminat proba puţin înainte de Cojan Gabriel, cred că mai erau de sosit vreo 17 concurenţi. Nu ştiam cât de în faţă sunt Vaum şi Bruno, nu ştiam cât durează o tură din cele 7 de la bicicletă, nu eram sigur dacă ei au o tură sau două în faţa mea.

Recommended Posts

From X-Man Oradea — Ironman Romania Bicicleta: 7 ture între Săldăbagiu şi Cauaceu, în parametri, Dominican Dating Site forţat — ştiam că nu e un traseu uşor, că nu-i plat. Am început cu o oprire, la tufe. Foarte important, aveam să văd pe propria piele la alergare ce înseamnă să neglijezi. Nici n-am ajuns bine pe bucla de bike şi Vaum a trecut de mine. S-a tot dus, nu m-am străduit să mă ţin de el, era important să intru în ritm normal.

Trip Journal:

Cojan era cam în ritm cu mine. La tura 5 l-am ajuns pe Vaum, m-am mirat, ceva nu era în regulă cu el. Tot nu eram în stare să-mi dau seama dacă are o matrimoniale in abrud sau două în faţă, eram prea concentrat să ţin ritmul, am vrut să-l întreb dar fix la depăşire a mai fost cineva de care a trebuit Cautand Bike Mtb Man trec.

Atât aveam în cap, să continui şi timpul va ţine cu mine. Am fost în continuare relativ constant, singura observaţie e că la penultima tură, a şasea, am constatat că nu mai aveam nimic de mâncat, nici gel.

Cautand Bike Mtb Man

Avusesem două batoane, le terminasem şi m-am mirat că n-am găsit cutiuţa cu polen rezervă, se pare că n-a încăput. Eram cu trisuit de triatlon, nu avea buzunare ca o bluză normală de bike… da, trisuitul era la categoria utilizare prima dată. A trebuit să mă opresc la PA şi să mănânc biscuiţi.

• Embrun dating site
  • Inițiatorul proiectului FreeRider.
  • Femeile in cercetare
  • Leave a reply This year is the first edition of Mehedinti enduro, courtesy of Alexandru Pufan aka The Pufalot who has worked his ass off for us to have an awesome contest on the 12th of May here in Topolniței Valley, Mehedinți county.
  • Bike 4 Mountains – Un pic de timp liber…
  • Recomandare bicicleta - Biciclete de Munte - Forumurile borcanulcucitate.ro

Nu era suficient, dar a fost mai bine. Nu l-am mai văzut pe Vaum, eram Cautand Bike Mtb Man că deja terminase bike-ul. De Bruno ce să mai spun, l-am văzut doar o dată şi mergea foarte bine. Pot spune că la bike am recuperat multe poziţii la general, a fost singura probă în care am fost clar peste medie, al lea dintre finisheri.

Abia am aşteptat să ajung la tranziţie şi să mănânc ceva.

Mi-am făcut alergarea grea, am încheiat cu un timp dezastru — 4h28min, mai slab şi ca timpul de la primul meu maraton. Dacă o iau însă statistic, n-am fost chiar slab — al lea timp.

E clar însă că n-am mers bine, că eram epuizat.

Cautand Bike Mtb Man

Noroc cu încurajările de pe parcurs, mulţumesc pentru ele. Şi Istvan a văzut că nu-s chiar ok şi mi-a mai pasat câte o bomboană energizantă.

Îi mulţumesc şi lui Istvan Etele Demeter de la PA, la Sebi şi soţiei lui pentru poze şi încurajări o latură a parcului a fost acoperită de ei Cautand Bike Mtb Man, la toţi cei de pe margine, la concurenţi — Viorica Henry de la ştafeta de fete, care m-a tot outlappat şi la ultima tură m-a ajuns şi ca timp, propunându-mi să terminăm împreunăAlexandra Vlad, Adrian Toma, şi la familie. Mâncasem în tranziţie jumătate de baton, mi-am luat cu mine încă unul şi aşteptam cu răbdare să-mi dau drumul la Cautand Bike Mtb Man.

Putea dura 5km, poate 10, depinde de cât de obosit eram. Pentru prima dată la un triatlon nu aveam problemele specifice tranziţiei, nu alergam ca raţa după bike. Foarte bine mi-au prins aerobarele şi schimbările de poziţie. Nu aveam probleme cu picioarele, nu aveam crampe.

Join the conversation

Am outlappat pe Bruno, nu alerga prea bine, în condiţiile în care nici eu nu străluceam. Am început să mă ambiţionez.

Nu-l vedeam pe Vaum, nu înţelegeam de ce. Apoi mi-am dat seama că au abandonat amândoi şi probabil că m-am relaxat. Cam de pe la tura 4 am început să am probleme, mă uitam la boscheţi.

27x1 1 4 Bike Tires | Bike tire, Bike, Yellow

Era o toaletă publică şi m-am gândit că-i cu plată la noi în Parcul Mare se plăteşte şi tot îmi făceam planuri să las batonul gaj etc. Noroc că m-a ajuns Adrian Toma şi mi-a spus că-i free. N-am mai aşteptat invitaţii. Era deja km10 şi am sperat că va fi mai bine.

Cautand Bike Mtb Man

Chiar a Cautand Bike Mtb Man, vreo 3km. Apoi iar… m-am supărat … pe mine şi n-am mai mers.

bike, ski, mountain lover, nature, photography, life

Doar nu mai aveam mult, vreo 20 şi ceva de km! Pentru cele minute pe care le pierdeam … m-am trezit epuizat de foame la final, cu batoane la mine. Ca şi leneşul care moare de foame cu traista plină. Pur şi simplu n-am simţit senzaţia de foame şi nici nu m-am gândit că nu-i normal să petrec 12h30min cu 2,5 batoane. Parcă eram mai deştept mai demult — în armată umblam în marşuri cu pâine şi slănină în buzunar, plus o pastă de dinţi pentru fumători era mentolată, nu ca pasta Cristaliar apa din bidon o puteam da la colegii din pluton că nu-i duceam aşa lipsa.

Cautand Bike Mtb Man

În sfârşit corpul îmi dădea semnalele corecte. Mi-am revenit după ce am mâncat pâine cu brânză şi iaurt. E frustrant să te opreşti într-o cursă intensă, în care totul e alergabil, totul e ciclabil, tentaţia e mare să continui, dar la curse lungi îţi dai peste cap tot organismul dacă nu-l asculţi — un exemplu cazul meu.